SPHEROS: School voor inspiratieve ontwikkeling, heling van het etherisch lichaam en het stoffelijk lichaam.

De eerste les werd gegeven in februari 2003.

Oprichter van de school Kees Visser is een aquariusleraar. Hij heeft de afgelopen 20 jaar 4 boeken geschreven:
Cassiopeia ontsluierd” (1996), “Zeven Engelen-Orden” (2000) en “Chakra’s en Mineralen” (2002). Het vierde boek “Cassiopeia Inspirator” kwam in september 2009 gereed, is daarna telkens aangevuld en kreeg zijn definitieve inhoud in 2016. Dit 4e boek omschrijft de specifieke invloed van meer dan 240 sterren op de menselijke natuur. Dit totaal van sterren is samengevat in de mythische Atlas die de hemelbol draagt. Atlas heeft zijn woonplaats in de ster Atlas; sterrenbeeld Taurus - de Pleiaden.

Vervolgens werden vier boekjes over belangrijke onderwerpen geschreven. Dit zijn   "Ejin Qi/Gobi" (2013), "De ontvoering van prinses Europa" (2014), "De mythische eenhoorn" (2015) en "Een nieuw Berlijn"(2016).

Gedurende de afgelopen jaren heeft er zich rond de oprichter van de school een team gevormd, bestaande uit 3 medewerkers. Zij leveren hun bijdrage door de visie van de school uit te dragen, ieder van hun vanuit hun eigen disciplines.

Relatieschema sterrenbeelden